.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد مزاحمت خواستگار سابق از طریق فضای مجازی
شخصی که در شبکه های اجتماعی موبایلی با ارسال پیام های زشت و فحاشی برای زنی ایجاد مزاحمت کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

شمال نیوز: شخصی که در شبکه های اجتماعی موبایلی با ارسال پیام های زشت و فحاشی برای زنی ایجاد مزاحمت کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اعلام کرد : در پي شکايت زنی، با ارائه مرجوعه قضايي به پليس فتا استان مراجعه و اظهار کرد؛ شخصی ناشناس در شبکه‌های اجتماعي اقدام به فحاشی نسبت به بنده نموده و موجب مزاحمت و سلب آسايش من شده است به همین منظور تقاضای رسیدگی موضوع و احقاق حق خود را دارم.

 سرهنگ حسن محمدنژاد افزود: در ادامه حسب دستور مقام محترم قضایی رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت و با بررسي هاي به عمل آمده، متهم که خواستگار سابق شاکیه بود شناسائی گشت.

 وی گفت: کارشناسان پلیس فتا استان در ادامه با هماهنگي مقام محترم قضائي متهم را به این پلیس احضار کردند. وی پس از حضور در اين پليس و مشاهده ادله موجود به بزه انتسابي اقرار نمود و اظهارات داشت که مدتي قبل از شاکيه به صورت رسمي خواستگاري کرده اما ايشان بدون دليل خاصي جواب منفي به وی داد.

رئیس پلیس فتا استان گفت: متهم در ادامه عنوان داشت که بنده همچنان منتظر فرصتي بودم که نظر شاکیه را به خودم برگردانم اما موفق نشدم تا اينکه مدتي قبل خبر نامزدي او با کسی دیگر را شنیدم و از روي ناراحتي اقدام به اين کار نمودم و با فرستادن پیام های نامربوط و فحاشی برای شاکیه ایجاد مزاحمت کردم.

 

سرهنگ حسن محمدنژاد در پایان هشدار داد: 

- افراد آنلاین که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند غریبه بوده و هیچگونه اطلاعاتی را برای آنها به اشتراک نگذارید.

- در جهت پیشگیری از خطرات فضای مجازی کاربران شبکه های اجتماعی دانش اینترنتی خود را افزایش داده و با آگاهی کامل از این فضا استفاده کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.